Choroby neurologiczne Radom

Występowanie chorób neurologicznych może wynikać z różnych przyczyn i tak samo w zróżnicowany sposób może się objawiać. Aby rozpocząć właściwą terapię, kluczowa jest trafna diagnostyka. Zarówno wykonywanie badań neurologicznych, jak i leczenie różnych chorób neurologicznych w Radomiu, stanowi podstawę mojej oferty medycznej. Wszystkich zainteresowanych Pacjentów, zachęcam do kontaktu.

Rodzaje chorób neurologicznych

Choroby neurologiczne obejmują szeroką grupę schorzeń związanych z dysfunkcjami ośrodkowego lub obwodowego układu nerwowego. Te mogą mieć podłoże m.in. genetyczne, immunologiczne, infekcyjne czy też neuropatyczne. Do najczęściej występujących chorób układu nerwowego zalicza się udar mózgu, stwardnienie rozsiane, chorobę Alzheimera, padaczkę czy nerwicę. Oprócz tego neurologia zajmuje się diagnostyką i leczeniem zwyrodnień kręgosłupa, migren, rwy kulszowej, zapalenia opon mózgowych oraz choroby Huntingtona i Creutzfeldta-Jakoba.

Jak wygląda leczenie chorób neurologicznych?

Leczenie chorób neurologicznych w Radomiu może przebiegać na różne sposoby. Wiele zależy od ogólnego stanu zdrowia Pacjenta, rodzaju choroby oraz stopnia jej zaawansowania. W moim gabinecie neurologicznym w powiecie radomskim każdy Pacjent może liczyć na spersonalizowaną terapię dostosowaną do potrzeb i możliwości. Ta najczęściej stanowi kombinację wielu metod leczenia, które stosowane jednocześnie, przynoszą najszybsze i najskuteczniejsze efekty. Tym samym w ramach opieki neurologicznej proponuję Pacjentom leczenie farmakologiczne połączone z indywidualnie dobranym planem rehabilitacyjnym, a w konkretnych przypadkach leczeniem zabiegowym i chirurgicznym.